Τρόποι Αποστολής
Τρόποι Αποστολής
Ο τρόπος αποστολής ποικίλλει ανάλογα με το προϊόν.
Μπορούμε να εξυπηρετήσουμε πελάτες σε όλη την Ελλάδα.
Εντός Αττικής, λαμβάνετε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη μέρα, εάν το προϊόν μας είναι διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Σε αντίθετη περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον απαιτούμενο χρόνο αποστολής και τη χρέωση της μεταφοράς.
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στη διεύθυνση που έχετε υποδείξει κατά την παραγγελία σας. Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται τις εργάσιμες μέρες, 10.00πμ - 16.00μμ, αφού προηγουμένως έχει επικοινωνήσει η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών με τον πελάτη για να καθοριστεί η ώρα της παράδοσης.
Οι αποστολές των δεμάτων πραγματοποιούνται μέσω εταιρείας μεταφορών ή πρακτορεία ή ΚΤΕΛ ή με όποιον άλλο τρόπο εξυπηρετεί τον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί η αποστολή να γίνει με μεταφορική της δικής του επιλογής, θα πρέπει να έχει προηγουμένως ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα.
Η μεταφορά σε οποιαδήποτε περίπτωση επιβαρύνει τον πελάτη. Πάντοτε όμως θα φροντίζουμε να έχετε τις καλύτερες τιμές για τις οποίες θα έχετε ενημερωθεί πριν την αποστολή και θα έχετε συμφωνήσει.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσα σε 1 - 3 εργάσιμες μέρες (ανάλογα με την ύπαρξη και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος).
Σε περίπτωση που δε μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κτλ.) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Εφόσον ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα σας αποσταλεί e-mail επιβεβαιώνοντας ότι λάβαμε την παραγγελία σας.
Η αποστολή των παραγγελιών σας μπορεί να γίνει με Ταχυμεταφορική εταιρεία, ακόμη και με μεταφορικές εταιρείες όταν ο όγκος και το βάρος είναι ιδιαίτερα μεγάλα.
Όταν επιλέξετε Ταχυμεταφορά (Courier Service), η αποστολή των παραγγελιών σας γίνεται από την ACS & SPEEDEX.
Κόστος μεταφορικών
Το κόστος των μεταφορικών για παραγγελίες οι οποίες ξεπερνούν τα 149,00 € είναι ΔΩΡΕΑΝ. Προϋπόθεση είναι η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. (Εξαιρούνται βαριά-ογκώδη αντικείμενα και οι αγορές μέσω Paypal)
Αποστολή των παραγγελιών με Ταχυμεταφορά (Courier Service) ACS & SPEEDEX /κόστος: 12,40€ ανά δέμα.
Τι επιλογές παράδοσης έχω;
Παράδοση στο σπίτι σας: Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρείας courier (Acs). Στην περίπτωση που έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, λαμβάνετε ενημερωτικό sms την ημέρα που η αποστολή βρίσκεται στο τελευταίο σταθμό πριν την παράδοση. Για τα υπερμεγέθη προϊόντα (π.χ. μπαγκαζιέρες –τρέιλερ- μπαγκαζιέρες οροφής, κ.α.) η παράδοση γίνεται μέσω μεταφορικής, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
Παρακαλούμε να βρίσκεστε στον χώρο την συμφωνηθείσα ώρα, για την δική σας καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση.
Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η ACS θα σας αφήσει sms/σημείωμα που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματος σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.
Τι χρεώνεται για την υπηρεσία;
Όλες οι αποστολές σε προορισμούς εντός Ελλάδας , για παραγγελίες που η συνολική τους αξία υπερβαίνει τα 149,00€, πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής, ανεξαρτήτως της ποσότητας της παραγγελίας σας. Η χρέωση για παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 149,00€ είναι 12,40€ ανά αποστολή.(Ισχύει μόνο για τους κοτσαδόρους και τις Μπαταρίες)
Ποιος μπορεί να υπογράψει για την παραλαβή;
Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί ένα πιστοποιητικό ταυτότητας και μια υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.
Τι συμβαίνει αν δε με βρουν;
Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η συνεργαζόμενη εταιρία courier, θα λάβετε ειδοποίηση sms εάν είχατε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου ή θα σας αφήσουν ειδοποιητήριο σημείωμα και η παραγγελία σας θα δοθεί ξανά προς παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα. μεταφορέα.
Τι γίνεται αν η παράδοσή μου καθυστερήσει;
Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό σε περίπτωση καθυστέρησης. Ωστόσο, κάποιες φορές τυχαίνουν καθυστερήσεις που μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχό μας.
Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας πατώντας στο "Το προφίλ μου" και μετά στο "Ιστορικό Παραγγελιών".
Αν ωστόσο αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την παράδοση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2105123744
Εάν η παραγγελία είναι ελλειπής:
Εάν σας λείπουν προϊόντα παρακαλούμε καλέστε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2105123744
Επιλέξτε να παραλάβετε από το κατάστημα μας την παραγγελία σας, εξοικονομώντας το κόστος μεταφοράς. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας αφορά μπαταρία οχήματος, εξειδικευμένος τεχνικός της εταιρείας μας θα την τοποθετήσει χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Εφόσον κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας επιλέξετε «Παραλαβή από το κατάστημα», θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις λεπτομέρειες της παραλαβής άμεσα μόλις λάβουμε την παραγγελία σας.